Body Shop

Idag har jag handlat på Body Shop för obscent mycket pengar. Och blivit medlem.
Men min mamma förtjänar verkligen en riktigt härlig julklapp som hon kan skämma bort sig med.
Och Body Shop är så bra på så många sätt, att där tycker jag att det är värt att handla.
Det blev en burk Body Butter med Sheasmör och en likadan tvål, en flaska duschgel som luktar satsumas (läs: himmelskt), ett par peelingvantar och en tygkasse. Alla dessa godsaker ska stoppas i en supertjusig påse med en glittrig Alphonse Muchamålning på. Lyx som min mamma verkligen förtjänar med andra ord.
Jag köpte också ett paket med tre underbara body butter till mig: satsumas, pink grapefruit och strawberry för runt 170 kr med medlemsrabatten. Mums : )
Så nu är mammas julklapp klar. Till pappa vill jag köpa en bakmaskin, så har du en som ligger och skräpar hemma och vill sälja den för ungefär 200 kr, kontakta mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0