Senaste fynden från min favorit-second hand

Genomskinliga gardiner med vita prickar, dessa ska bli en klänning (som jag nämnde i förra inlägget) tillsammans med det ljusgröna tyget från Myrins som syns bredvid. Det ljusgröna tyget är vad man skulle kalla pistagegrönt tror jag.




En gigantisk duk/picknickfilt/överkast, jag vet inte riktigt vad det är. Men färgerna är fina!



Jag svängde även förbi Myrins en sväng och fyndade, förutom det ljusgröna poplintyget för 35 kr metern, ett stycke rosa tyg med vita prickar, ungefär 2 meter för 100 kr;




Och lite rosa sidenband (som smugit sig in i några av bilderna ovan) som knappast kan räknas som ett fynd eftersom det kostade 52 kr för två meter, men det är fint iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0