Ett bra reatips/hur man håller sig varm om vintern



Till att börja med vill jag säga att rea är sjukt överskattat. Fyndpotentialen är minimal, och hela den här köphysterin är smått motbjudande. Men ibland har man ju som bekant tur. I år har jag köpt en ljust champagneglittrig kofta som jag planerade att köpa innan jul men glömde bort (typiskt mig), fyra bordstabletter i rosa med vita prickar som jag längtat efter sen i somras samt den fantastiska saken här ovan. En gördel från Lindex för 79,50. Nu på vintern har jag den över dubbla strumpbyxor till mina lårhöga strumpor, och det blir himla varmt och skönt ska jag säga! Att man känner sig som en femtiotalsdonna är ju självklart en bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0