Probably an overreaction, but still

Idag läser jag följande rubrik på GP.se:
Fendi anlitar mulliga Beth
Jag antar att den tjusiga, begåvade och sköna Beth Ditto åsyftas så jag klickar på länken.
I artikeln står det om hur Beth nyligen prydde omslaget till tidningen Love och snart ska bli Evans nya ansikte utåt.
Fint.
Nu till det konstiga; Även Fendi har valt att anlita den "mulliga Beth", hon ska nämligen spela med sitt band Gossip på Fendis tillställning på Paris modevecka. Då frågar jag mig, VARFÖR är hennes vikt relevant när det gäller en spelning?
Är det verkligen så revolutionerande att Fendi anlitar ett band med en "mullig" sångerska, att man behöver påpeka det?
Jag kan förstå rubriken om det hade gällt ett modellkontrakt för Fendi, men jag kan inte förstå på vilket sätt det är relevant att hon, den "mulliga" Beth Ditto, vistas på Fendis partaj på Paris modevecka. Överreagerar jag, eller är detta störtlöjligt?

Men visst är hon jättesöt? =) Det tycker jag.
(bild föreställande Beth Ditto härifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0