Lyxiga problem och världens skönaste söndag

Jag har så mycket fina tyger att jag inte vet vad jag ska göra med dem. Jag gillar dem mer och mer varje gång jag tittar på dem. Jag är rädd att göra något förhastat bara för att få ha tygerna på mig! Åh, detta härliga, men jobbiga, lyxproblem..

Den här dagen började jag med att gå i skogen med mamma och Boris. Skogspromenad är verkligen härligt! Boris var i sitt esse, jag och mamma pratade om massa bra saker och så stannade vi och drack varm choklad.
Väl hemma igen så belönade jag mig med ett långt varmt bad. Det är verkligen exceptionellt skönt att bada när man varit ute i friska luften i några timmar.

Imorgon ska jag äntligen köpa hårfärg och infria ett av mina och Julias löften; inte ta mitt hår på så stort allvar.
Så imorgon ska jag inhandla två paket blondering och två paket härligt orangeröd hårfärg.
Nu ska jag bli rödtott.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med rödtott. Ett toningspaket väntar på mig också...

Ibland är det ju så svårt att sätta saxen i vackra tyger. Man vill ha dem till något, men att bestämma sig och klippa i dem...

2009-03-01 @ 22:26:51
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0