Tigerkaka

Det orangea är borta. Men jag är inte särskilt ledsen, för resultatet blev faktiskt mycket bättre än jag kunnat föreställa mig. Förutom en sak.. Några centimeter nedanför benan på höger sida finns en ljust blont fläck kvar. Stor som en femkrona ungefär. Valet står mellan att köpa ett nytt paket färg för 70 spänn och bli av med fläcken, eller vara tigerkaka en månad och färga fläcken när jag färgar utväxten nästa gång. Jag tror jag kör på tigerkaka.
Det går helt i linje med min idé om att sluta ta mitt hår på så stort allvar.
Tigerkaka, tjoho!
För att förstärka intrycket av galenskap så går jag runt hemma i en blus och tights, utan kjol för jag har ingen som matchar.
Det är en ruskigt fin blus iallafall, brun med broderier i senapsgult, ljusgult, kopparbrunt, petrolblått och turkost. Från Indiska. Passar fint till mitt tigerkakshår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0