Why?

Varför retuscherar man bort bröstvårtor?
Ta dessa bilder som exempel, den första föreställande Beth Ditto på omslaget till Love Magazine och den andra en modell från sidan Motelrocks.
























Varför bröst, men inga bröstvårtor? Blir det mer rumsrent då? Mindre sexuellt?
Det här övergår mitt förstånd.

Uppdatering:
Min kära sambo gjorde mig uppmärksam på att flicka nummer två faktiskt har bh på sig. Jag misstänker att det är en såndär gummiliknande sak som tydligen ska fästas på huden. Jäklar var osynlig den var! Men jag kan inte låta bli att fråga mig, vem vill ha ett genomskinligt linne med en "osynlig bh" under som gör att man ser bröstvårtslös ut?

Dock så har jag studerat bilden på Beth mycket noga, och hennes bröstvårtor är nowhere to be found.
Alltså; Mysteriet utvecklas, och kvarstår.

Kommentarer
Postat av: Tilla

SJUKT!

verkligen något galet.



2009-03-08 @ 17:24:32
Postat av: Julia

Det är Usa som bestämmer, samma sak i filmer, de kan visa allt, verkligen allt, men så fort en liten nipple halkar med blir det vulgo. Fattar verkligen inte varför.

2009-03-08 @ 20:57:59
URL: http://rosenkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0