Colourize me

Idag har jag blivit en mer färgglad person. Jag riktigt känner hur möjligheterna öppnar sig iochmed denna upptäckt.
Jo, jag en tendens att snöa in på saker och verkligen hänföras av små förändringar MEN, det här är faktiskt lite stort för mig. Jag har alltid inbillat mig att:
A: one size eller andra typer av ospecificerade storlekar (typ medium-large, liksom, vad innebär det?) på strumpbyxor betyder på-tok-för-små-för-mig
B: att jag, med mina kurviga spiror, inte klär i färgade strumpbyxor.
Men idag har jag faktiskt lyckats motbevisa båda två när jag i ett färgglatt infall fick för mig att köpa ett par rosa strumpbyxor och en turkos sjal med rosa rosor att matcha med min svarta klänning med vita prickar. Både sjalen och strumpbyxorna inhandlades på Indiska där min snälla kollega lät mig göra ett experiment; om strumpbyxorna inte passade så skulle jag få lämna tillbaka dem, och om de passade så skulle jag meddela det så kan de säga det till kunderna. Och de passade. Och det blev så fint. Jag kände mig superfin!
Nu vill jag köpa ett par i varje färg.

Så, tips till alla tjockisar; färgglada strumpbyxor i strl M-L från Indiska är inte bara fina, de passar även en strl.48-50-tjockis som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0