Creativity



Kreativa planer för våren 2010


- Måla en tavla för varje årstid. De ska kombinera det jag gillar mest; flickor (jag ritar typ bara människor), Alphonse Mucha, konsertaffischer från 70-talet, organiska mönster, svepande ögonfransar, tusentals tuschlinjer och fantastiska frisyrer.

- Skapa en mer kreativ miljö i mitt pysselrum.

- Omfamna charmen med kravlösa kreativa projekt. Allt måste inte resultera i en klänning. Dessutom är det oerhört terapeutiskt att bara använda händerna och inte huvudet så mycket. Typ:

- Ett tylligt halsband liknande ett jag såg på en blogg en gång. Med små tylltussar och typ pärlor, i olika vita och rosa nyanser.

- Ett kimonobälte. Det har jag velat ha länge. Förslagsvis också en kimonoliknande klänning att ha till (jag tänker omlottfront, vida trekvartsärmar och djup V-ringning. I siden förstås, in my mind..)

- En underkjol som både piffar och puffar upp vilken kjol som helst.^^

- Inredningsdetaljer till lägenheten. T ex kuddar, ramar (till en tavelvägg t ex..), nya gardiner och annat dekorativt småkrafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0