Mina farhågor inför att börja på universitetet

1. Att min bild av mig själv som en någorlunda intelligent person med stort ordförråd komer raseras. Att jag inte kommer förstå vad läraren säger på lektionerna. Typ. Att kurslitteraturen kommer kännas övermäktig.
2. Att mina kurskamrater kommer se mig som Elle i Legally blonde. Måste klä mig sofistikerat..
3. Att jag kommer göra bort mig fatalt första dagen genom att fråga helt fel frågor eller säga helt fel saker.
4. Att jag kommer vara minst förberedd av alla med mina tre (av typ 40) bibliotekslånade böcker.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lugn anna! Det är verkligen inte så farligt! Man är inte smart bara för att man läser en kurs på universitet! Och tre av 40! Jag hade ingen bok när jag började! Och så slutade det med att jag kopierade nästan allt, det funka skitbra. (förutom att det är jobbigt att kopiera.) Man brukar inte ens behöva alla 40 böcker utan det brukar sluta med att man använder max hälften! Och då är det max!

Jag tror du kommer vara en av dem smartaste och mest softiskerade! Jag tror alla kommer tycka bra om dig! Och inga som helst frågor är dumma, bättre att fråga än att känna sig vilsen och göra fel!



Jag tror det här kommer bli såååå bra! Du får berätta sen:) KRAMS!

2010-01-16 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0