Mer bröllopsdrömmar



Jag vet, med tanke på mitt förra inlägg om bröllop, att det är svårt att tro att jag inte har så stora tankar om bröllop egentligen. Men så är det iallafall. Jag behöver liksom ingen dyr klänning, ingen fancy lokal, jag kan sminka mig själv och binda blomsterarrangemang själv. Men jag vill verkligen åka i en riktigt fin bil. Och moderna bilar är bara inte lika fina som gamla bilar. Jag vill inte lägga några hundratusen på mitt bröllop, men en sak jag faktiskt kan tänka mig att lägga en hel del pengar på är en riktigt fin gammal bil att färdas i. Antingen om vi skulle renovera min sambos folkvagnsbuss eller hyra en tjusig gammal Volvo Amazon eller något liknande. Jag vet inte varför. Jag misstänker att min biltokiga sambo påverkat mig i frågan..
Hursomhelst, om man ska anlända i stil, då måste väl ändå ovanstående bil vara det absolut bästa alternativet?
Jag kan iallafall inte tänka mig något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0