Anledningen

På grund av tvättdag igår så var jag tvungen att åka till Willys barbent, iförd en knälång klänning, klädsamt matchat med härligt håriga ben. Jag försökte intala mig att mina håriga ben inte främst beror på:
A; att jag är feminist
B: att jag är lat
utan C: att jag är kvinna. Vuxen. Frisk och normal. Alla dessa kategorier innefattar kroppsbehåring. Hur mycket JAG än intalar mig detta så blir varken jag eller omgivningen fri från förväntningen att en kvinnokropp inte är hårig, och är den det så ska man jävlarimig raka den för annars är man äcklig. Så tröttsamt.
Att det ska vara så jäkla svårt att förstå..

Kommentarer
Postat av: Kalle

var det du på bussen?

2009-04-29 @ 12:56:02
URL: http://pacifistbarrikaden.blogg.se/
Postat av: Kalle

Jag är så sjukt blyg när det gäller sånt, för oftast när man går fram och säger "hej, heter inte du Anna?" så svarar folk "näe, jag heter Stefan" och då står man där... Men jag var sjukt övertygad om att det var du! Detta bevisar ju min abnorma feghet. Jag måste verkligen jobba på det där.



Vilka ärenden förde dig till den gudsförgätna bussen 25 då?

2009-05-01 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0