Mitt märkliga shoppingbeteende

Jag har verkligen ett otroligt märkligt shoppingbeteende.
Den rosmönstrade klänningen från Kappahl, som jag suktade efter så mycket att jag inte visste vad jag skulle göra med mig själv, har jag bestämt mig för att lämna tillbaka. Som jag gör med ungefär 90% av det jag köper. Ibland lämnar jag tillbaka saker, köper en annan sak, lämnar tillbaka den och köper den jag köpte (och lämnade tillbaka) från början, igen.
Jag vill ha allt, men också inget. Jag har såpass lite pengar att de få kläder jag köper och senare bestämmer mig för att behålla måste vara.. Bäst. Perfekta. Något man kan ha som det är, men som också går att kombinera med andra saker i garderoben. Som får mig att se rödhårig ut. Som har den perfekta kjolvidden. Och så vidare.
Jag köper för att köpa helt enkelt.
Men jag har iallafall vett att lämna tillbaka det.
Tack gode gud för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0