"Change we need.."


..Tyckte mina bröst och bestämde sig för att öka en storlek eller två.
Så nu kan jag inte ha behåarna på Lindex Generousavdelning längre eftersom de bara går upp till storlek DD. Dessutom börjar de på 90 cm i omkrets, och det är för stort.

Så nu fanns det bara två alternativ kvar; Miss Mary eller Change.
Eftersom jag inte är så värst förtjust i den förstnämnda, även om det fanns en eller två behåar som var fina på hemsidan, så beslutade jag mig för att gå in på Change, igår efter att ha fikat med Julia, och leta upp några riktigt stora behåar. Till min stora lättnad så var både G och H för stora, men jag hittade ett supertjusigt litet set i vit spets. En underbar balconettebehå som lyfter och formar samt ett par matchande trosor. Allt för det överkomliga priset av 260 kr. Detta var på 50% rea såklart, annars hade kalaset kostat det dubbla. Men ärligt talat så är det faktiskt dags. Jag är tillräckligt vuxen nu för att sluta låtsas att jag har 95DD och börja inse att jag har 85 E-F, även om det blir betydligt dyrare. Det får vara värt 400 kr per behå! De är åtminstone otroligt fina och bekväma. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0