En aprikosrosa dröm

Den här drömlika klänningen finns på auktion på tradera just nu. Tyvärr är den lite för liten för mig, en sisådär tio storlekar för liten. Men det gör inget, för jag ska sy en egen, tänk dig som den på bilden fast i ljusgrönt, med ett tunt genomskinligt vitt tyg över, med prickar istället för blommor. Och ett ljusgrönt band i midjan.
Jag tänker lite på Elsa Billgren när jag tänker på hur den ska se ut. Hon har en fantastisk blogg (som man kommer till om man klickar på länken), fylld av tjusiga klänningar! Jag älskar hennes till synes härliga lekfulla stil. Kläder ska inte tas på för stort allvar!
Såhär fina saker kan man se i Elsas blogg:


Jag skulle på riktigt vilja ha såna klänningar varje dag. Varför inte liksom?

Kommentarer
Postat av: Julia

Döda mig långsamt. Vilken. Underbar. Klänning.

Jag ursäktar mitt bortfall, jag har varit snorig och allmänt bitter. Jag vill jäteegärna ses i veckan. Knaske en fika onsdag eller torsdag? Puss!

2009-01-19 @ 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0