Don't believe the hype

Alltså, macaroons.
Är de verkligen goda? Jag måste få veta. De är överallt. I alla modebloggar och i Lula och snart är de väl i Göteborgsposten och på 7-eleven.
De är onekligen fina, men de ser så otroligt oaptitliga ut. Färgade och liksom.. konstgjorda? Någon, upplys mig nu; vad smakar de egentligen?
Hur är konsistensen? Är det något kletigt inuti? Vilken smak är godast?
Är de som typ marmeladkulor, fina att se på men helt vidriga att äta?
Denna livsstilsmarkör, en symbol på det livet man valt. Livet som består av rosetter och rosévin. Är det bara en symbol, eller går de verkligen att äta?
Jag måste få veta.

(klicka på bilden för att komma till källan)

Kommentarer
Postat av: Julie

Alltså jag svär. Det är bara för prinsessor anna. Tycker vi går och bärsar i stället.

2009-03-31 @ 21:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0