Orange hair

Nu har jag ett dilemma: jag börjar verkligen gilla den orangea nyans som mitt hår antagit från öronen och nedåt. Den är underbar! Ljust orange på sina ställen och mörkare kopparorange på andra ställen. Den är perfekt, naturlig, slingad och härligt orange. Men för att få bort det öststatsblonda måste jag färga bort allt, även det tjusigt orangea.
Den färgen finns inte att köpa. Men det går inte att ha det som det är. Åh. Att man aldrig kan få det man vill..

Idag gjorde jag små fina fynd på min favoritsecond hand;

Ett par tjusiga, gula skålar från Gustavsberg

Ett par fulsnygga fjärilshårspännen, ett gult och ett grönt

Samt tio meter puderrosa sidenband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0